dubois Posted April 18, 2022 Report Share Posted April 18, 2022 Credo, nisi eam exerces, aut si tibi est natura tardior. Themistocles omnium civium perceperat nomina. Equidem non modo eos novi, sed eorum patres etiam et avos. Nullus senex oblitus est quo loco thesaurum obruerat ; omnia quae curat meminit : vadimonia constituta, qui sibi, cui ipse debet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bill Posted April 19, 2022 Report Share Posted April 19, 2022 Il y a 9 heures, dubois a dit : Credo, nisi eam exerces, aut si tibi est natura tardior. Themistocles omnium civium perceperat nomina. Equidem non modo eos novi, sed eorum patres etiam et avos. Nullus senex oblitus est quo loco thesaurum obruerat ; omnia quae curat meminit : vadimonia constituta, qui sibi, cui ipse debet Et alors? Quel est le problème? Nous devons deviner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacques Posted April 19, 2022 Report Share Posted April 19, 2022 Ce sont maintenant les étudiants qui donnent les sujets de version, et c'est à nous de les faire ! Un peu culotté, je trouve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bill Posted April 19, 2022 Report Share Posted April 19, 2022 Il y a 3 heures, jacques a dit : Ce sont maintenant les étudiants qui donnent les sujets de version, et c'est à nous de les faire ! Un peu culotté, je trouve. Je trouve aussi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts