Atta12 Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 Bonjour, Je dois traduire un texte de latin pour un exercice à rendre demain, malheureusement je rencontre énormément de difficultés, je cherche donc de l'aide... Solo Atheniensium sapientissimus dicitur, qui leges scripsit quibus hodie quoque reguntur. Eum tamen quidam1 interrogauit : « Cur nullum supplicium constituisti in eum qui parentem necauit ? » Respondit Solo se putauisse neminem2 id facere posse. Solo sapienter fecisse dicitur quoniam scelus numquam antea commissum nullo supplicio sanxit : ita non prohibere sed admonere uolebat. Sapientiores contra fuerunt nostri maiores. Intellexerunt enim nihil3 sanctum sceleratissimis hominibus esse atque in parricidas supplicium singulare excogitauerunt : uoluerunt eos in culeum uiuos insui atque ita in flumen deici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacques Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 Solo dicitur : "Solon est dit..." -> "On dit que Solon..." Complétez la proposition. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atta12 Posted June 23, 2021 Author Report Share Posted June 23, 2021 Je ne comprends pas... :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacques Posted June 23, 2021 Report Share Posted June 23, 2021 Vous ne comprenez pas ce que je demande ou le texte ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atta12 Posted June 24, 2021 Author Report Share Posted June 24, 2021 Les deux, je dois bien l'avouer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacques Posted June 24, 2021 Report Share Posted June 24, 2021 Solo dicitur : "Solon est dit..." -> "On dit que Solon..." : essayez de placer Atheniensium sapientissimus pour compléter la proposition, le membre de phrase, si vous voulez. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts