jacques Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Je n'ai reçu qu'une adresse mail, pas de message. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLACKSTONE Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Moi aussi. Salinator ne doit pas en savoir plus que nous... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacques Posted September 14, 2017 Report Share Posted September 14, 2017 Ah ! oui, je comprends. Je croyais que Raoul avait envoyé un message à Salinator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salinator Posted November 5, 2017 Author Report Share Posted November 5, 2017 Les forums ont désormais une page Facebook. https://m.facebook.com/traduiredulatin/?ref=bookmarks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bill Posted November 6, 2017 Report Share Posted November 6, 2017 Encore merci, Salinator! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacques Posted November 6, 2017 Report Share Posted November 6, 2017 Oui, merci beaucoup ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts